Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2022 15:49 - С ДУМИ ТЕ РИСУВАМ
Автор: barondo Категория: Поезия   
Прочетен: 204 Коментари: 0 Гласове:
0



Най-изящните картини, те портретни са,
вдъхновени творци, от своите модели.
Аз чудя се, дали описващо влюбени са,
кога погледнат я, и те така душите спрели.

Разкош, застанала пред мен е,
захванала ръце ми, писалката, сама се води.
Аз рисувам, не с четка, а с думи,
сигурен съм, велика сила има помежду ни.

Небето ясно е, бриз слънцето със страх, лъчи подава,
Очите, някак сини, не зелени, пъстри са, това слънце заслепява,
Носленце, вдетеняващ цвят, в палитрата намира,
с четка, това изящество не се рисува и копира.

Представете си, облак пеперуди,
Дневници, Цветни, Белянки и Вечерници.
Представете си, нейни устни, скули,
извивки, топли, благи, съвършеници,

Ураган вълни, в едно преливащи косите са,
преметнати, през библейски крехко рамо.
Застанали прилежно, те в покой са,
какво изящество, искам я, за мене само!

За момент, дъха се затаява, онемявам,
дали рисунката да спра и силно да я гушна.
За момент, художник с думи ставам,
как стои, за първи път е толкова послушна.

Какво ли мислил си е Сина Божий,
есенният вятър, страх го е да носи, изсъхнали листата,
когато удивително, изящно, възхитително, божествено,
тялото преливал е с краката.

Възвишени, те виж ги, докосват небесата,
облаци разплачат се, плодородна е земята.
Походката, лек е за очите, толкова спокойна, крехка,
вървейки по изящни, царски зали, персийски постелена пътека.

Такива мънички крачета,
възможно ли е с тях да ходи?
Не знам каква картина нарисувал съм,
но Любовта ме води!

автор: Baron Do Poetry & Индрише
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barondo
Категория: Поезия
Прочетен: 27808
Постинги: 33
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930