Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2022 15:11 - ТЯ, ТЯ,,, ТЯ де, ВИНАГИ Е ОБЕКТИВНА...
Автор: barondo Категория: Поезия   
Прочетен: 147 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2022 15:11


Цупи му се, а той се чуди, ходаи я разбери,
Той: - Ама мила, що нехаеш, кажи ми, говори!?
Тя: - Глупости, същата съм си, що пък, да се цупя, аз,
- Просто изморена съм, късно е, виж този час.

Той: - Но, аз, познавам те, ти таз умора дето казваш, забрави,
- Какво се случва, аз ли нещо съм направил, седни и обясни!
Тя: - Ама ти защо тъй много питаш, гузен ми се виждаш, странно мигаш, често дишаш, нервност влагаш, виждам бягаш, до кога ли на това ще ме подлагаш!?

Тя: - Те нещата се усещат, напълно си ми ясен, знайш!
- Ти не заслужаваше, таз моя вярност, преданост, сериозност,
Тя: - Колко съм била, аз сляпа, а ти какъв си бил кретен,
Тя: - За да съм до теб, птиятелите си захубих, била съм на глупоста си в плен.

Тя: - Божжеее, колко съм била наивна, кажи ми, не съм ли обективна?
Той: - Ама чакай, слушай малко... (Но веднага, рязко тя прекъсва го)
Тя: - Ама какво има да те чакам, слушам, как не те е срам!
- Остави ме да ми мине, само, аз си знам, ти каквя голяма мъка си ми!
Тя: - Оффф, напълно ясен си ми !!!
Тя: - Разкарай се....!

Хаштак #:
Всякаприликасдействителнилицаеслучайна!

автор: Baron Do Poetry & Индрише


image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barondo
Категория: Поезия
Прочетен: 27765
Постинги: 33
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930