Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2022 17:21 - КИЧКА
Автор: barondo Категория: Поезия   
Прочетен: 3894 Коментари: 0 Гласове:
0



Италианец фин и Немец чуден,
Харесаха те, българска красавица, с нрав високо буден.
- Приятно ми е, аз съм Юрген!
- А, аз съм Кичка!
- Остави го него, аз съм Леонардо!
Усети що намислили са и на нея, малка-сладката лисичка.
- В северна Италия съм раснал, очите ваши езера са, по тях съм аз угаснал.
- Виж, (Юргена отсече), тоя очевидно, сам си казва е угаснал,
а в мен жар-огънят към ваща хубост силно тласнал.


- Но чакайте, се сопна Кичка,
- Ни намек съм ви дала, ни някаква вратичка!
- Вие млади господа, сваляте ли ме в момента?
- Или вие млади господа, лек, среднощен полет търсите от волна птичка.

- Аз госпожице, продукт съм на италианска школа,
- Бих прикрил ви, дори пред мен да сте телесно гола,
- Само лъжат, само мажат, виж ги италианците,
- Уважение, преданост, закрила, ще намерите в нас германците.

- Също, аз забравих да допълня, каза Лео,
за вашата изящна прелест и очарование,
Може би по-точно, някакво вълшебство и омайно-обаяние.
- Аз не мисля, че шанс на Юргена полага се, след моето към вас старание.

- Виждате ли вий, госпожице, явно, аз ще трябва да съм честен, божице.
Всяка, сутрин ще ви будя точно и винаги на време,
но не за работа или закуска, а в ръце на моя милост, Юрген да вземе,
Дъх да спреме, мешем, режеме, бодеме,
- Никаква умереност и въздържание, а дисциплинираност, та може и от сладкото страдание.

- То така, като сме тръгнали, фино се усмихна, Италиянеца,
С мен любов ще е и трепетност, не е месец военнопленника, страдалеца.
Не е нужна грубост, за да покаже в мен жребеца,
- Представете си, как лято е и над вас, нежно сипе се дъждеца.

- Я се спрете малко господа игриви, защо се карате, припряни, диви,
- Защо, не казахте така в началото, нямах време да изпия, тая лимонада с киви.
- Като гледам, аз леко кака съм ви,
- Та, не ми се слуша на германеца обета или теб, италианеца, поета,
- Качва се да си почива кака ви, стаята и е 63-та.

автор: Baron Do Poetry & Индрише
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barondo
Категория: Поезия
Прочетен: 27846
Постинги: 33
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930